Czarodziej
Od tego bohatera zaczynałem jednak szybko odeszły mi chęci,
wymaga inwestycji wydawało mi się w obronę, bo za szybko traci życie.
Tymczasem 2 klucz to obrażenia na sekundę i sam Atak własnie.
Muszą być max wysokie.
-pozbawić życia maksymalna ilość wrogów i / lub przeszkodzić im w ataku.
ZASADA DZIAŁA ATAK MOŻE BYĆ NAJLEPSZA OBRONĄ
zupełnie i zawsze to nie działa. Na zasadę znajdzie sie kwas, lub reguła przecząca
Tym samym budujemy Atak i obronę. W jaki sposób to dalej;
klejnoty potrzebne
1 grupa na atak
a ATAKU najważniejszy dajemy w pierwszej kolejności w gniazdo 1 po lewej
b + Obrażeń
c Śmiertelność
d Twardość
śmiertelne są konieczne ale nie w takiej ilości jak Atak Obrażenia , by była skuteczna maksymalnie chyba wystarczy w 3 gniazda na wysokim poziomie na bohatera i 3 twardości
ogólnie odsyłam do mało jasnego opisu
https://chaotichelpline.com/class-guide-summoner/
2 grupa obrona
e Hp - należy je skumulować również na egzo, tego potrzebuje bahamut
f -OBR ujmujący negujący obrażenia zadawane niebieski
( na EXO najwięcej zalecam )
g Mobr ... magiczna obrona
h Fobr ... fizyczna obrona
układ powiedzmy ogólnie taki jest
a b c
a, b c
a b c
a, b d
a, b d
e f g
e f g
h e x
h e x
problem z wysokiej jakości klejnotami dla obrony przed atakami fizycznymi i magicznymi dlatego X umieszczam i tak jeśli nie ma dla obrony wysokich poziomów dajemy inne klejnoty, twardość np czy tez ataku
cd tutaj
jakie runy gdzie
jak smoki rozwijać
https://chaotichelpline.com/class-guide-summoner/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz