poniedziałek, 25 marca 2019

Czarodziej

Czarodziej

Od tego bohatera zaczynałem jednak szybko odeszły mi chęci,
wymaga inwestycji wydawało mi się w obronę, bo za szybko traci życie.
Tymczasem 2 klucz to obrażenia na sekundę i sam Atak własnie.
Muszą być max wysokie.
-pozbawić życia maksymalna ilość wrogów i / lub przeszkodzić im  w ataku.

 ZASADA DZIAŁA ATAK MOŻE BYĆ NAJLEPSZA OBRONĄ 

zupełnie i zawsze to nie działa. Na zasadę znajdzie sie kwas, lub reguła przecząca
Tym samym budujemy Atak i obronę. W jaki sposób to dalej;

klejnoty potrzebne 

1 grupa na atak

a   ATAKU najważniejszy dajemy w pierwszej kolejności w gniazdo 1 po lewej

    + Obrażeń 

c    
Śmiertelność 
d   Twardość

       śmiertelne są konieczne ale nie w takiej ilości jak Atak Obrażenia , by była skuteczna maksymalnie chyba         wystarczy w 3 gniazda na wysokim poziomie  na bohatera i 3 twardości

    ogólnie odsyłam do mało jasnego opisu
    https://chaotichelpline.com/class-guide-summoner/



2 grupa obrona

e  Hp - należy  je skumulować również na egzo, tego potrzebuje bahamut 

 

-OBR ujmujący negujący obrażenia zadawane niebieski 
    ( na EXO  najwięcej zalecam )

  


g   Mobr ... magiczna obrona


h   Fobr  ... fizyczna obrona

układ powiedzmy ogólnie taki jest 



a   b   
a,  b   c 
a   b   c 
a  d
ab   d
 f   g
e   f   g
h   e   x
h   e   x


problem z wysokiej jakości klejnotami dla obrony przed atakami fizycznymi i  magicznymi dlatego X umieszczam i tak jeśli nie ma dla obrony wysokich poziomów  dajemy inne klejnoty, twardość np czy tez ataku



cd tutaj

jakie runy gdzie 
jak smoki rozwijać

https://chaotichelpline.com/class-guide-summoner/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz